NATIONAL KEY ACCOUNT MANAGER / EXPORT MANAGER

Dodane przez Joanna Węgrzyn (Firma), Środa, 13 Wrzesień, 2017  07:46

Opis oferty pracy:

Naszym klientem jest wiodąca firma produkcyjno-handlowa z sektora ogrodniczego. Firma zaopatruje w swoje produkty znaczących polskich i międzynarodowych klientów, takich jak wiodące sieci detaliczne i sieci DIY w Polsce i poza granicami kraju. Obecnie w związku z dalszym rozwojem oraz ekspansją firmy na rynkach zagranicznych poszukujemy osoby na stanowisko:

NATIONAL KEY ACCOUNT MANAGER / EXPORT MANAGER

Przedsiębiorstwo naszego klienta charakteryzuje dynamiczny wzrost na przestrzeni ostatnich kilkunastu lat, co jest wynikiem wysokiej jakości produktów, doskonałego rozumienia potrzeb konsumentów i klientów, ciągłego wdrażania innowacji, oraz ciągłej dbałości o profesjonalizm i rozwój pracowników.

National Key Account Manager będzie pracować w Centrali firmy (Polska Centralna) a do jego/jej zadań będzie należeć budowanie i rozwój relacji z obecnymi klientami firmy - polskimi i międzynarodowymi sieciami detalicznymi a także opracowywanie strategii marketingowych i wdrażanie projektów dotyczących kompleksowej obsługi i zaopatrzenia wielooddziałowych sieci detalicznych w kraju i zagranicą w zakresie oferowanych produktów i usług.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiadać za rozwój biznesu poprzez pozyskiwanie nowych klientów poza granicami kraju oraz będzie poszerzać relacje biznesowe i wzbogacać sprzedaż u klientów krajowych z segmentu kanału nowoczesnego.
Osoba na tym stanowisku będzie raportować bezpośrednio do zarządu firmy. W pierwszych tygodniach pracy National Key Account Manager będzie miał okazję zapoznać się z filozofią firmy, metodologią pracy, procesami produkcji, dystrybucji, logistyki, magazynowania i sprzedaży oraz z koncepcjami i strategiami marketingowymi. Jednocześnie we współpracy z zarządem oraz pozostałymi działami firmy (produkcja, finanse, zakupy, obsługa klienta) osoba na tym stanowisku będzie opracowywać ofertę produktową, uwzględniającą specyfikę i potrzeby klienta docelowego, charakterystykę danej sieci detalicznej, będzie rozwijać relacje handlowe z istniejącymi klientami oraz nawiązywać relacje z klientami eksportowymi.

Zakres obowiązków:
==================

• Realizacja projektów wprowadzenia produktów do sieci detalicznych w Polsce od A-Z.
• Realizacja budżetu sprzedażowego poprzez utrzymywanie relacji handlowych z sieciami detalicznymi na terenie kraju, a w szczególności:
>> bieżąca obsługa klientów przy respektowaniu najwyższych standardów obsługi klienta, poszerzanie sprzedaży poprzez właściwą obsługę klienta i informowanie o nowościach oraz proponowanie nowych, kompleksowych rozwiązań, rozwiązywanie ew. problemów,
>> pozyskiwanie nowych klientów poza granicami kraju;
>> uczestnictwo w negocjacjach rocznych; opracowywanie strategii wejścia do sieci handlowych.
>> współpraca z działem obsługi klienta w zakresie organizacji akcji promocyjnych i reklamowych,
>> realizacja kampanii marketingowych dla polskich i zagranicznych klientów sieciowych
>> raportowanie sprzedaży do Zarządu
>> opracowywanie stosownych analiz, prognoz i statystyk.
• Proponowanie, opracowywanie i wdrażanie projektów marki własnej we współpracy z przełożonym oraz z działami marketingu, produkcji, logistyki i dystrybucji firmy.
• Realizacja projektów poza krajem zleconych przez przełożonego.

Oczekiwania:
============

Idealny kandydat/-ka powinien/-nna:

• posiadać minimum 8-10 lat doświadczenia zawodowego w zakresie kanału handlu nowoczesnego nabytego w renomowanej firmie FMCG, w firmie z sektora rolno-spożywczego lub w sieci detalicznej na stanowisku Sales Managera, Commercial Managera, Key Account Managera, Category Managera lub podobnym.
• wykazać się znajomością rynku i konkretnymi osiągnięciami w zakresie pozyskiwania i utrzymania klientów w segmencie handlu nowoczesnego.
• prezentować doświadczenie w pracy z kanałem nowoczesnym oraz mieć bardzo dobrą orientację w zakresie funkcjonowania międzynarodowych i lokalnych sieci handlowych w Polsce i ew. kraj

Nasz Klient oferuje:

• Możliwość rozwoju i pasjonującej pracy w dynamicznej wiodącej w swoim segmencie firmie osiągającej sukcesy biznesowe w Polsce i zagranicą, mającej na swym koncie liczne nagrody i osiągnięcia.
• Atrakcyjne wynagrodzenie stałe + premia od wyników.
• Możliwość wzrostu i rozwoju kompetencji menedżerskich wraz z rozwojem firmy.

Zainteresowanych kandydatów zapraszamy do przesłania aplikacji z życiorysem zawodowym poprzez funkcje "Aplikuj" na stronie http://www.hric.pl/oferta/id,98/ lub pocztą elektroniczną pod adres: @
Napisz wiadomość

Odpowiedz na ofertę pracy

Uzupełnij adres e-mail Wpisz poprawny adres e-mail
Uzupełnij treść zapytania Treść zapytania musi być dłuższa niż 2 znaki
Dodaj załącznik
Dozwolone pliki: jpg, jpeg, png, doc, docx, pdf, gif, html, txt.
Przepisz poprawnie kod z obrazka
Wyświetleń oferty: 32

Podobne oferty pracy:

  • Przedstawiciel handlowy, Verona Products Professional Sp. z o.o.Sochaczew
  • Specjalista ds. Sprzedaży, Nationale-NederlandenSochaczew
  • Opiekun Klienta, Bank Pocztowy S.A.Sochaczew
  • Key Account Manager, Fundacja KibicaPruszków
  • Key Account Manager, Interton Sp. z o.o.Grodzisk Mazowiecki
  • Wypromuj
  • Zgłoś naruszenie
  • Drukuj ulotkę
  • Edytuj/usuń
Zgłoś opinie